2020-2021н.р.
Педагогічна ідея - це крила, на яких підноситься
колективна творчість. Ідея надихає колектив, і
починається найцікавіше й найпотрібніше у
шкільному житті - колективна дослідницька
робота.
В.Сухомлинський
Основні напрямки роботи та завдання методичної роботи
на 2020-2021н.р.
- Виходячи з аналізу підсумків освітнього процесу за 2019-2020 навчальний рік,
згідно з нормативними наказами та розпорядженнями Міністерства освіти і науки України, всю методичну роботу в 2020-2021 н.р. спрямувати на :
1.1. Опрацювання і виконання урядових постанов в галузі освіти, наказів і розпоряджень Міністерства освіти і науки України, нормативних документів про заклад та інструктивно-методичних листів;
1.2. Вивчення та аналіз навчальних планів , програм, підручників, методичних розробок,різного роду вказівок, інструкцій і рекомендацій до змісту форм і методів проведення уроків, позакласних заходів;
1.3. Реалізацію наскрізних змістових ліній для: підвищення якості освітнього процесу, формування в учнів уявлень про суспільство в цілому, застосовування отриманих знань у різних ситуаціях;
1.4. Співпрацю з батьківською громадськістю у трикутнику « батьки - діти - вчителі»;
1.5. Впровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіду досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічних інновацій, інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій;
1.6. Забезпечення якісного впровадження нових Державних стандартів, Концепції НУШ;
1.7. Підготовку педагогів до реалізації нового змісту освіти за новими стандартами.
- Методичну роботу педагогічного колективу школи в 2020 - 2021 навчальному році організувати як активний творчий процес, спрямований на фахове зростання вчителя, стимулювання його до інноваційної діяльності, забезпечення високої якості освітнього процесу. Працювати над методичною проблемою школи: «Вдосконалення системи самоосвітньої науково-методичної роботи вчителя в контексті підвищення його професійної компетентності та розвитку здібностей учнів» та проблемою над якою працює школа: «Впровадження інтерактивних та проектних технологій в навчально-виховний процес з метою підвищення ефективності праці вчителів та формування життєвих компетентностей учнів».
- Забезпечити участь педагогічних працівників школи у роботі шкільних та міських методичних об'єднань, семінарах-практикумах, психолого-педагогічних семінарах та в інших формах методичної роботи в закладі, місті та в області.
- З метою підвищення рівня фахової компетентності учителів, забезпечення умов для їх самоосвіти і колективної творчості організувати роботу шкільних методоб'єднань та призначити головами методичних об'єднань таких вчителів:
вчителів-словесників - керівник Даньків С.М.;
вчителів іноземної мови - керівник Вергун У.А.;
математики, фізики й інформатики - керівник Пучко О.Я.;
вчителів фізичної культури та Захисту Вітчизни - керівник Баліцький О.М.;
вчителів природничих наук - керівник Адамович Н.П.;
вчителів художньо-естетичного циклу, технологій, історії та правознавства - керівник Гончар Л.Б.;
Відповідальний: ЗДНВР Мартинишин Л.В.
класних керівників - керівник Семенець Н.В.;
Відповідальний: ЗДНВР Шаль Г.С.
учителів початкових класів та вихователів ГПД - керівник Польова Л.І..;
Спланувати роботу творчої групи вчителів початкових класів -керівник ГривнакГ.Я.
Відповідальний: ЗДНВР Горпиняк О.О.
- Адміністрації школи створити необхідні умови для роботи методичних об'єднань, систематично надавати допомогу їхнім керівникам.
- Створити методичну раду школи в складі:
- Ганич О.М. - директор, голова методичної ради;
- Горпиняк О.О. - заступник директора з навчально-виховної роботи, заступник голови методичної ради;
- Тимінська О.М. - заступник директора з навчально-виховної роботи, член методичної ради;
- Мартинишин Л.В.- заступник директора з навчально-виховної роботи, член методичної ради;
- Шаль Г.С. - заступник директора з виховної роботи, член методичної ради;
- Польова Л.І. - голова МО учителів початкових класів та вихователів ГПД, член методичної ради;
- Даньків С.М.- голова МО вчителів-словесникі, член методичної ради;
- Вергун У.А. - голова МО вчителів іноземної мови, член методичної ради ;
- Пучко О.Я. - голова МО математики, фізики й інформатики, член методичної ради;
- Довга С.В. - голова МО класних керівників, член методичної ради;
- Баліцький О.М. - голова МО вчителів фізичної культури та Захисту Вітчизни, член методичної ради;
- Гончар Л.Б. - голова МО вчителів художньо-естетичного циклу, технологій, історії та правознавства, член методичної ради;
- Адамович Н.П. - голова МО вчителів природничих наук, член методичної ради;
- Гривнак Г.Я. - керівник творчої групи вчителів початкових класів, член методичної ради;
- Машко Б.Д. - практичний психолог, член методичної ради;
- Гарасимів Г.С. - соціальний педагог, секретар методичної ради.
- Засідання методичної ради проводити відповідно до плану роботи на 2020/2021 навчальний рік.
- Проводити:
- оперативні методичні наради;
- індивідуальні консультації;
- методичні тижні(згідно графіку).
Протягом року
Відп.Адміністрація, Голови МО
- Сприяти відвідуванню вчителями школи міських семінарів, засідань творчих груп, залучати їх до участі у професійних районних конкурсах та Всеукраїнських конкурсах: «Соняшник», «Кенгуру», «Левеня», висвітленню їхніх напрацювань у фахових газетах.
Листопад, грудень
Відп. Директор школи, ЗДНВР, ЗДВР
- Закріпити наставників за молодими вчителями. Видати наказ
до 23.09
Відп.Директор школи
- Забезпечити проходження курсів підвищення кваліфікації працівників школи (згідно з графіком).
Протягом року.
Відп. Адміністрація школи
- Провести первинний інструктаж з охорони праці, пожежної безпеки для новопризначених педагогічних працівників.
До 03.09
Відп.Директор школи
- Провести:
- Психолого-педагогічний консиліум «Адаптація п'ятикласників до успішного навчання у школі»
Листопад
Відп. практ. психолог Машко Б.Д., соц. педагог ГарасимівГ.С.
- Психолого-педагогічний семінар
- круглий стіл-дискусія «Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра»
І семестр
Відп. Адміністрація школи,
практичний психолог Машко Б.Д.,
соціальний педагог Гарасимів Г.С.
- Семінари-практикуми (згідно графіку)
Протягом року
Відп. Адміністрація школи,
головиШМО
- Тренінгові заняття
Протягом року
Відп. ЗДВР Шаль Г.С.
- Педагогічні читання
- «Михайло Коцюбинський - письменник для загального добра» (155 років від дня народження Михайла Михайловича Коцюбинського);
Вересень
Відп. ЗДНВР МартинишинЛ.В.
- «Проти вічності неба ми були малі,
але небо схилялось над нами» (150 років від дня народження Лесі Українки)
Лютий
Відп. ЗДНВР МартинишинЛ.В.
- Батьківські збори:
- «Булінг у школі: як діяти батькам?»
- «Формування взаємин: школа, батьки, діти"
- «Попередження насильства, жорстокості в сім'ї або дитинство починається з любові»
- «Методи позитивної дисципліни»
- «Як навчитися довіряти власній дитині або поговоримо про довіру»
- «П'ять шляхів до серця дитини»
- «Поняття безпеки. Безпека освітнього середовища»
Протягом року
Відп. ЗДВР Шаль Г.С.
- Взяти участь у шкільному конкурсі «Учитель року - 2021» у номінаціях «Керівник закладу освіти», «Математика», «Трудове навчання», «Українська мова та література». Здійснити реєстрацію педагогічних працівників для участі в Конкурсі з 16 вересня до 06 жовтня 2020 року.
Відп. ЗДНВР МартинишинЛ.В.
- Провести предметні тижні(згідно графіку).
Графік проведення предметних та методичних тижнів
Тиждень фізичної культури
Третій тиждень вересня
Тиждень військово- патріотичного виховання
Третій тиждень жовтня
Тиждень історії та правознавства
Другий тиждень грудня
Тиждень іноземної мови
Третій тиждень грудня
Тиждень художньої культури, мистецтва, музики
Четвертий тиждень грудня
Тиждень математики, інформатики та фізики
Другий тиждень лютого
Тиждень трудового навчання та технологій
Третій тиждень лютого
Тиждень української мови і літератури та зарубіжної літератури
Другий тиждень березня
Тиждень початкової освіти
Третій тиждень березня
Тиждень основ здоров'я та основ медичних знань
Другий тиждень квітня
Тиждень біології, екології, географії, хімії
Четвертий тиждень квітня
Тиждень педагогічної майстерності класного керівника
Третій тиждень травня