Методичний кейс

Педагогічна ідея – це крила, на яких підноситься колективна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше у шкільному житті – колективна дослідницька робота                                                                                                                                                                                                                        В.Сухомлинський Основним гарантом державотворення є високоякісна освіта, а гарантом якості освіти – високопрофесійний вчитель. Існує вислів: „Є хороший вчитель – є майбутнє у держави”. Сьогодні школу не можна уявити собі без згуртованого колективу, дружнього союзу однодумців. До складу педагогічного колективу входять висококваліфіковані вчителі, які готові до роботи в сучасних умовах і прагнуть досягати нових освітніх результатів. Педагогічний колектив нашої школи гнучко реагує на запити часу, варіює, шукає ефективні шляхи і методи навчання. Зміни, що сталися в освітянському просторі знайшли своє відображення і в науково – методичній роботі, що є складовою частиною освітнього процесу в школи. Діяльність вчителів нашої школи – це сплав творчої думки і натхненної праці. Стимулом педагогічної творчості є визнання батьків та учнів. Рушійною силою – прагнення якомога краще вчити дітей. Базою творчого підходу до діяльності – поєднання традиційного та інноваційного в освітньому процесі. Мета науково – методичної роботи – підтримувати діловий тонус педагогів, допомагати в подолані труднощів, сприяти розвитку творчого потенціалу вчителів. Всі наші педагоги такі різні, але безмежно закохані у свою справу, цінують прекрасне, прагнуть досконалості. А найголовніше – вони люблять своїх учнів, адже школа через учителя вчить дитину жити у світі прекрасного, щоб краса світу творила красу в самій людині і навпаки. В цьому процесі немає головного і другорядного, як немає головної пелюстки серед багатьох пелюсток, що створюють красу квітки. Тут усе головне – і урок, і взаємини між учителем і учнем, і позаурочна діяльність.

                          Науково-методична проблема школи :

"Вдосконалення системи самоосвітньої науково-методичної роботи вчителя в контексті підвищення його професійної компетентності та розвитку здібностей учнів"

    Методична робота в нашому освітньому закладі здійснювалась відповідно нормативно-правових освітянських документів, Статуту школи та Програми стратегічного розвитку, з урахуванням змін та новацій в галузі освіти.

    Система науково-методичної роботи школи спрямована на:

Ø здійснення методичної роботи як умови фахового впровадження сучасних освітніх стандартів;

Ø формування професійно-педагогічної культури вчителів;

Ø формування у педагогів позитивної мотивації до підвищення власної фахової майстерності та інноваційної діяльності;

Ø продукування нових ідей і педагогічних технологій;

Ø забезпечення психологічного супроводу педагогів;

Ø розвиток творчості та професійної майстерності педагогів;

Ø формування самоосвітніх компетентностей;

Ø забезпечення методичного супроводу роботи з обдарованими дітьми;

Ø забезпечення інструментарію для здійснення діагностичних та моніторингових досліджень.

   У школі створено сприятливі умови для ефективної науково-методичної роботи, творчих пошуків педагогів.

          ВИДИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ

І. КОЛЕКТИВНІ:

- Педагогічна рада;

- Психолого-педагогічний семінар;

- Науково-методичний семінар;

- Семінар - практикум;

- Проблемні діалоги;

- Педагогічні читання;

- Інструктивно-методичні наради;

- Методичні фотосесії;

-Засідання.

ІІ. ГРУПОВІ:

- Методичні об'єднання;

- Предметні методичні тижні;

- Взаємовідвідування уроків.

ІІІ. ІНДИВІДУАЛЬНІ:

- Самоосвіта;

- Робота над особистою науково-методичною проблемою;

- Консультування;

- Взаємовідвідування занять.

   Методична робота здійснюється за напрямками:

- вивчення потреб вчителів у методичних і психологічних консультаціях;

- робота з молодими вчителями;

- робота методичних угрупувань (предметних МО, творчих груп);

- здійснення моніторингових досліджень;

- атестація педагогів школи;

- реалізація інноваційних проектів;

- видавнича діяльність;

- участь педагогів у професійних конкурсах, проектах.

      Функції методичної роботи

1. Організаційно-методична допомога проведення відкритих уроків, суспільно-педагогічних акцій; творчих звітів, творчих портретів; конкурсів професійної майстерності...

2. Інформаційно - аналітична діяльність :

§ вивчення стану викладання основ наук та результатів навчальної діяльності;

§ визначення термінів проведення діагностичних контрольних робіт і моніторингу з різних предметів;

§ підбір діагностичних тестів і контрольних робіт на основі тематичного планування;

§ проведення педагогічного аудиту з використанням різноманітних форм і методів;

§ визначення основних напрямків індивідуального супроводу вчителів на основі аналізу результатів педагогічного аудиту.

3. Консультативно-методична робота:

§ індивідуальна робота з вчителями різної кваліфікації;

§ розробка разом з вчителями тематичного і поурочно планування;

§ робота з удосконалювання сучасних навчально-методичних комплексів;

§ організація позакласної роботи з предметів: проведення олімпіад, наукових конференцій;

§ участь у педагогічних проєктах

4. Забезпечення безперервного підвищення кваліфікації вчителів:

§ систематизація роботи з проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації;

§ провадження в практику роботи вчителів досягнень сучасної педагогічної науки,
організація тематичних занять, практикумів;

§ участь вчителів школи в конкурсах педагогічних досягнень, оглядах, виставках, конференціях;

§ активне співпраця з ТОКІППО та міським методичним кабінетом;

§ стимулювання педагогічних досягнень вчителів.

5. Атестація вчителів

§ організаційно-методична допомога вчителям, які проходять атестацію;

§ складання індивідуальних планів підготовки до атестації з кожним вчителем;

§ діагностика і експертиза педагогічної діяльності вчителів, що атестуються.


Нормативно-правові документи

щодо організованого початку

2024/2025 навчального року

  • лист МОН України від 04.09.2024 р. № № 6/688-24 "Про методичні рекомендації щодо запровадження безбар'єрності освітніх послуг у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної, вищої освіти"
  • лист МОН від 23.08.2024 р. № 1/15281-24 "Про організацію 2024/2025 навчального року в закладах загальної середньої освіти"
  • Наказ МОН України від 22.08.2024 № 1185 «Про скорочення строку дії грифів "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України", наданих модельним навчальним програмам з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти, та надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельній навчальній програмі "Фізична культура. 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти»
  • Лист Міністерства освіти і науки України 19.08.2024 № 1/14910-24 "Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025»
  • Наказ МОН України від 16.08.2024 №1151 «Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які забезпечують викладання навчального предмета "Захист України»
  • Наказ МОН України від 14.08.2024 № 1138 «Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (схвалено модельні навчальні програми з курсів «Громадянська освіта» для 8 класу, «Підприємництво і фінансова грамотність» для 8-9 класів, міжгалузевих курсів «STEM» для 5-9 та 7-9 класів)
  • Наказ МОН України від 09.08.2024 р. № 1120 "Про внесення змін до типової освітньої програми для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти"
  • Методичні рекомендації «Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році» (лист ДНУ "ІМЗО" від 08.08.2024 р. № 21/08-1233)
  • Модельна навчальна програма «Захист України. Інтегрований курс» (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2024 року № 1116)
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 серпня 2024 року № 1112 "Про затвердження Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні" (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2024 року за № 1222/42567)
  • Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти (наказ МОН від 02.08.2024 р. № 1093)
  • Концептуальні засади реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти (наказ МОН №1072 від 30 липня 2024 року)
  • Лист МОН №1/13007-24 від 22.07.2024 "Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах"
  • Лист ДСЯО України від 03.07.2024 № 01/01-20/1351 «Про результати дослідження якості організації освітнього процесу в умовах війни в закладах загальної середньої освіти» (https://sqe.gov.ua/tretina-uchniv-v-umovakh-viyni-ne-mali-po/)
  • Наказ МОН України від 19.08.2024 р. № 881 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2025"
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2024 року № 875 "Про зміни до Положення про Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика"
  • Лист МОН від 05.06.2024 р. № 1/9979-24 "Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2024/25 року"
  • Лист МОН від 05.06.2024 р. № 1/9930-24 "Норма, яка буде застосовуватися щодо формування 1-х класів, учні яких розпочнуть навчання у новому 2024/2025 навчальному році"
  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 липня 2024 року № 632-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Національної стратегії розбудови безпечного і здорового освітнього середовища у новій українській школі на 2024 рік»
  • Рекомендацій щодо використання модифікованих програм з української мови, української літератури, історії України, географії для закладів загальної середньої освіти (наказ МОН № 701 від 16.05.2024 року)
  • Лист МОН від 30.08.2024 11/15776-24 "ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році"
  • Електронні версії підручників для учнів 1-11-х класів (2024-2025 н.р.)
  • Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2024/2025 навчальний рік

Нормативно-правові документи 

щодо організованого початку 

2023/2024 навчального року


Лист Міністерства освіти і науки України № 1/17310-23 від 03.11.2023 "Щодо окремих питань організації освітнього процесу в умовах воєнного стану"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 31 жовтня 2023 р. № 1330 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів і турнірів у 2023/2024 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 12 вересня 2023 р. № 1/13749-23 "Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році"

Лист МОН від 28 серпня 2023 р. № 1/12816-23 «Про проведення Першого уроку»+ методичні рекомендації

Лист МОН №1/12186-23 від 16.08.2023 "Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки від 14.07.2023 № 853 «Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2023/2024 навчальному році»

Методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2023 р. № 705 «Про проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2024″»

Лист Міністерства освіти і науки України від 23 серпня 2023 р. № 1/12626-23 «Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 15.05.2023 № 563 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні"

Положення про атестацію педагогічних працівників (2022р.)

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 01 серпня 2022 року № 1371 «Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства охорони здоров'я України» (щодо тривалості онлайн-уроків для школярів)

Перелік рекомендованої МОН начальної літератури на 2023/2024 навчальний рік

Електронні версії підручників для учнів 1-11-х класів (2023-2024 н.р.)

Державна служба України з надзвичайних ситуацій № 03-1870/162-2 від 14.06.2022 року «Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти»

Наказ МОН від 01.04.2022 №289 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 "Деякі питання організації дистанційного навчання"

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

Сценарії Першого уроку 2023/2024 навчальному році

Збірники календарних планувань з усіх предметів

Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 4 класу (НУШ) на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з математики на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з історії на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань зарубіжної літератури на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека та добробут» на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з мистецтва на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з музичного мистецтва на 2023-2024 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізичної культури на 2023-2024 н.р.


Нормативно-правові документи щодо організованого початку

2022/2023 навчального року

Лист МОН від 14.09.2022 №1/10686-22

Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 06.09.2022 №1/10258-22

Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році

Методичні рекомендації до проведення 01 вересня 2022 р. першого уроку "МИ УКРАЇНЦІ: ЧЕСТЬ І СЛАВА НЕЗЛАМНИМ"

Методичні рекомендації для вчителів початкових класів до проведення першого уроку в 2022-2023 навчальному році

Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу і викладання навчальних предметів у школах у 2022/2023 навчальному році

Лист ІМЗО від 15.08.2022 № 22.1/10-1080

Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 навчальному році

Лист МОН від 02.08.2022 №1/8794-22

Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 ​навчальному році

Лист МОН від 26.07.22 № 1/8462-22

Про оптимізацію виконання заходів з підготовки закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану

Лист МОН від 11.07.22 № 1/7707-22

Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану

Лист МОН від 27.06.2022 № 1/7035-22

Про підготовку до початку та особливості організації освітнього процесу в 2022/23 навчальному році

Постанова КМУ від 24.06.2022 № 711

Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні

Наказ МОН від 01.04.2022 №289

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти

Наказ МОН від 30.07.2021 №868

Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення

Постанова МОЗ від 06.09.2021 №10

Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Наказ МОН від 13.07.2021 № 813

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти

Наказ МОЗ від 25.09.2020 №2205

Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти

Наказ МОН від 08.09.2020 №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224

Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Інструкція з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Нормативні документи

Наказ МОН України від 13.07.2021 № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОН від 12.07.2021 № 795 "Про надання грифа "Рекомендовано Міністерством освіти і науки України" модельним навчальним програмам для закладів загальної середньої освіти"

Лист МОН України від 28.08.2020 № 1/9-488 "Про неухильне дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 та постанови Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 № 50"

Лист МОН України від 29.07.2020 № 1/9-406 "Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину"

Лист МОН України від 08.04.2020р. №1/9-201 "Щодо нагальних питань впровадження Закону України "Про повну загальну середню освіту"

Наказ МОН України від 10.07.2019 № 955 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8»

Лист МОН України від 27.07.2019 № 1/9-471 «Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу»

Наказ МОН України від 14.07.2015 № 762 «Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу» (Із змінами, внесеними згідно з Наказом МОН № 621 від 08.05.2019)

Перелік навчальних програм, підручників
та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти

(Лист МОН від 14.09.2022 № 1/10686-22)

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання в 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН України для використання у класах закладів загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами

Перелік навчальної літератури та навчальних програм з психології та педагогіки, рекомендованих МОН України для використання в освітньому процесі закладів освіти

Нормативні документи 2021-2022н.р.

Наказ МОН від 30.07.2021 №868 "Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення"

Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.2021 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році».

Лист МОН №1/9-433 від 28.08.2021 "Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році"

Постанова МОЗ від 06.09.2021 р. №10 "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв'язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)"

Наказ МОН від 17.08.2021 №914 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році"

Наказ МОН від 17.08.2021 № 913 "Про проведення Всеукраїнських учнівських Інтернет-олімпіад у 2021/2022 навчальному році"

Лист ІМЗО від 11.08.2021 № 22.1/10-1775 "Методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році"

Лист Міністерства освіти і науки України від 23.07.2021 № 1/10-3101 "Щодо особливостей організації навчання"

Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 "Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році"

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.05.2021 № 498 "Деякі питання проведення у 2022 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2021 р. № 813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОЗ №2205 від 25.09.2020 "Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти"

Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115 і зареєстровано в Міністерстві юстиції 28 вересня 2020 року за №941/35224 "Деякі питання організації дистанційного навчання"

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)

Положення про сертифікацію педагогічних працівників (зі змінами від 24.12.2019 р.)

Сценарії Першого уроку 2021/2022 навчальному році

Збірники календарних планувань з усіх предметів

Збірник календарно-тематичних планувань для 1 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 2 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 3 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань для 4 класу (НУШ) на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з української мови та літератури на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань уроків зарубіжної літератури на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з математики на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з англійської мови на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з історії та правознавства на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з біології на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з хімії на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з фізики та астрономії на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з географії на 2021-2022 н.р.

Збірник календарно-тематичних планувань з інформатики на 2021-2022 н.р.


Нормативні документи     2020-2021н.р.

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-430 від 11.08.2020 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 22.07.2020 № 1/9-394 "Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році"

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.08.2012 № 882 «Про використання навчальної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах»


                     Тернопільська область, Бережанський район, м.Бережани, вул. Гімназійна, 2, тел. (03548)22196,                     E-mail:berschool@ukr.net, berezhanska-zosh-143.webnode.com.ua
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати