Вимога/правило 2.2. Застосування внутрішнього
моніторингу, що передбачає систематичне
відстеження та коригування результатів
навчання кожного здобувача освіти
► Критерій 2.2.1. У закладі освіти здійснюється аналіз
результатів навчання здобувачів освіти
Основним індикатором вимірювання результатів освітньої діяльності
учнів є їхні навчальні досягнення. Розроблена і розбудована система
оцінювання навчальних досягнень учнів сприяє мотивації освітньої
діяльності учнів та визначає особливості педагогічної діяльності.
Система оцінювання навчальних досягнень учнів потребує постійного
моніторингу з боку керівництва закладу освіти. Основною метою такого моніторингу є виявлення об’єктивного та раціонального підходу до
оцінювання навчальних досягнень учнів з боку вчителя, простеження
системності в оцінюванні учнів, динаміки їх навчальних досягнень. Абетка для директора