Педагогічна рада -
це колегіальний орган управління ЗЗСО, створений для розв’язання основних питань освітнього процесу.
2023-2024н.р.
СЕРПЕНЬ
Про організацію і структуру методичної роботи з педагогічними кадрами в 2023-2024н.р.
Про інструктивно-методичні рекомендації на 2023-2024н.р. та оцінювання результатів навчання здобувачів освіти базової середньої освіти у 5 класі НУШ.
Про затвердження Свідоцтв досягнень для 1-4 та 5- 6 класів; модельних навчальних програм НУШ 5,6 класів; вибір навчальних модулів з фізики і астрономії, технологій та фізичної культури.
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
ЛИСТОПАД
- Дорога в 5 клас НУШ: особливості, труднощі, проблеми у наступності (адаптація учнів 5-х класів до навчання в основній школі).
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
ГРУДЕНЬ
- Затвердження орієнтовного плану-графіку підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів.
Реалізація наскрізних ліній: "Екологічна безпека та сталий розвиток" на уроках географії та пізнаймо природу.
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
СІЧЕНЬ
Про формування в учнів предметних та ключових компетентностей у процесі викладання фізики, "фізики і астрономії".
Про затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею на 2024 рік.
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
БЕРЕЗЕНЬ
- Методи активізації інтересів учнів до вивчення біології, біології і екології.
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
ТРАВЕНЬ
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
2022-2023н.р.
СЕРПЕНЬ
Про затвердження модельних навчальних програм НУШ 5 клас та вибір навчальних модулів з фізики і астрономії, технологій, інформатики та фізичної культури.
Про інструктивно-методичні рекомендації МОНУ на 2022-2023 н.р., за якими працюємо.
ЛИСТОПАД
- Про НУШ -це навчання
через діяльність, "у якій приємно навчатись і яка дає учням не тільки знання, а
й вміння застосовувати їх у житті".
ГРУДЕНЬ
- Про курси підвищення кваліфікації. Затвердження орієнтовного плану-графіку.
СІЧЕНЬ
Про вивчення мотивації навчальної діяльності на уроках інформатики.
Про затвердження плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею на 2023 рік.
БЕРЕЗЕНЬ
Про організацію та проведення державної підсумкової атестації в 9-х та 11 класах(при потребі).
ТРАВЕНЬ
Про затвердження Сертифікатів підвищення кваліфікації(при потребі).
2021-2022н.р.
СЕРПЕНЬ
- Про вибір навчальних модулів з предмету «Фізика і астрономія», «Фізична культура», «Інформатика»;
- Інструктивно-методичні рекомендації МОНУ за 2020-2021 н.р., за якими працюємо у 2021-2022н.р.
- Про підсумки методичної роботи за 2020-2021 н.р. та проектування діяльності на 2021-2022 н.р.
ЛИСТОПАД
- Про стан формування духовно-моральної особистості на уроках «Християнська етика в українській культурі».
ГРУДЕНЬ
- Про затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації керівних і педагогічних працівників.
СІЧЕНЬ
- Розвиток творчих здібностей учнів під час навчання. Формування у школярів потреб і навичок самоосвітньої роботи.
2020-2021н.р.
Серпень
- Про підсумки методичної роботи за 2019-2020 н.р. та проектування діяльності на 2020-2021 н.р.
- Інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки молоді та спорту України на 2020 - 2021 н.р.
- Про затвердження плану роботи методичної ради на 2020-2021н.р.
Листопад
- Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентнісного підходу до освітнього процесу на уроках біології
Березень
- Формування ключових компетентностей учнів шляхом поєднання традиційних та інноваційних методів навчання на уроках хімії.
2019-2020н.р.
Серпень
- Про підсумки методичної роботи за 2018-2019 н.р. та проектування діяльності на 2019-2020 н.р.
- Інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки молоді та спорту України на 2019 - 2020 н.р.
Січень
- Реалізація творчого потенціалу учнів шляхом особистісно- орієнтованого підходу у процесі викладання математики.
Травень
- Щоб навчання учнів було успішним та цікавим. Успіх як життєвий пріоритет особистості